Diablo 3

Ne taip senai į pasaulį išėjo naujas Dungeon Crawl žanro kompiuterinis žaidimas Diablo III. Šis žaidimas yra senos, geros Diablo istorijos pratesimas, kurioje gerosios jėgos kovoja prieš blogasias jėgas. Naujasis Diablo III buvo kurtas ištisus 12 metų! Nuo 2000 metų Diablo III pradėjo kurti Blizzard North padalinys, kuris buvo kūręs jau klasika tapusį Diablo 2, tačiau 2005 metais šis padalinys deja buvo uždarytas ir priežastimi to tapo atseit nepakankama, Vivendi Universal lūkeščių netenkinanti kuriamo Diablo III žaidimo kokybė, Vivendi Universal yra Activision Blizzard savininkai.

Diablo III

Nuo 2005 metų šį kompiuterinį žaidimą toliau kūrė Blizzard Irvine padalinys ir šiuo metu išėjas žaidimas yra to rezultatas. Dėl nepaaiškintų priežasčių keli Blizzard North kurtos žaidimo versijos elementai buvo iš viso pašalinti iš šio žaidimo, greičiausiai kaip nepateisinantys Vivendi lūkeščių...

Blizzard

Tikriausiai dėl to šis žaidimas dabar turi visai kitokią įgūdžių (skills) sistemą ir t.t... Pvz. Diablo II įgūdžiai turėjo lygius ir didėjant herojaus lygiui buvo galima tobulinti kažkurį įgūdį, Diablo III to nėra. Nors naujoje įgūdžių sistemoje yra ne vien minusų, bet ir pliusų, pvz. tai, kad sename Diablo II panaudojus su nauju herojaus lygiu gaunamą įgūdžio tašką (skill point) neidavo jo vėliau panaudoti kitur, nors tiesa paskutinėse Diablo II versijose atsirado galimybė tai padaryti.

Tyrael

Taip pat Diablo III turi visiškai kitokią, panašią į Conquer Online MMORPG žaidimą žalos (damage aka dmg) skaičiavimo sistemą, kada žaidėjų įgūdžių daroma žala yra kažkoks procentas nuo žaidėjo ginklo daromos žalos, kuris dauginasi iš žalą įtakojančios žaidėjo savybės (stat) iš ko gaunama žaidėjo daroma žala, tiesa tikroji formulė yra žymiai sudėtingesnė.

Heaven

Naujame Diablo III žaidime be normalaus (normal), košmariško (nightmare) ir pragariško (hell) sunkumo lygių atsirado papildomas sunkumo lygis "Inferno" (pragaro ugnis), kurį žaidimo kūrėjai padarė ypatingai sunkų ir kuriame deja net patys stipriausi žaidėjai žūsta. Tiesa būtent šiame sunkumo lygyje ir vyksta visas pagrindinis veiksmas nes tik čia galima rasti tikrai gerų daiktų. Diablo II žaidime vadinti unikalųs (unique) daiktai Diablo III vadinami legendiniais (Legendary), tačiau skirtingai nei Diablo II šie legendiniai daiktai yra gan prasti ir paprastai daug geresni už juos būna reti (rare) daiktai, pvz. Diablo II buvęs elitinis lankas Windforce, Diablo III žaidime gali daryti daugiausiai 830 DPS (žala per sekundę aka damage per second), kada galima rasti net ir magiškų (magic) lankų siekiančių ar net viršijančių 1000 DPS! О reti lankai net gali siekti 1100 ir daugiau DPS! skaičiuojant pagal žalos darymo formulę toks skirtumas gali būti lygus 100000 ir daugiau DPS.

War Machine

Su Diablo III išėjimu Blizzard realizavo grandiozinę, net galinčią įtakoti pasaulio ekonomiką idėją - realizuoti galimybę prekiauti žaidimo daiktais už realius pinigus. Tiesa dėl žaidime stipriai didėjančios žaidimo pinigų infliacijos ir labai didelio naujų daiktų augimo progreso šį sumanymą jiems sunkiai pavyks realizuoti tinkamai, bet vistiek idėja yra sveikintina ir manau ateityje ne vienas žaidimas turės tokias galimybes. Tiesiog problema tame, kad skirtingai nei Diablo II, Diablo III žaidime yra labai greitai pasiekiamas maksimalus lygis, šiuo metu tai 60 lygis. O po to nelabai daugiau yra ką veikti išskyrus daiktų rinkimą (farming), kuo šiuo metu ir užsiima milijonai Diablo III žaidėjų, tai gan nuobodus pasikartojantis žaidimo procesas, kada žudomi tie patys monstrai, kad rasti kokių nors gerų daiktų. Daiktų rinkimo pasekoje su kiekviena diena vis daugiau daiktų pateikiama ir parduodama daiktų aukcione ir su laiku bet kokio net ir gero daikto vertė stipriai nuvertės, kadangi atsiras milžiniška daiktų pasiūla, o kadangi Blizzard pelnas šiuo atveju yra procentas nuo pardavimo tai ir šis procentas didėjant pasiūlai ir mažėjant daiktų kainoms ženkliai kris žemyn.

Heaven Palace

Šią situaciją eitų kažkiek stabilizuoti sukuriant daugiau veiklų žaidime, pvz. išleidus PvP, kur žaidėjai galėtų kovoti vieni su kitais, sugalvojant kasdieninių misijų, kurias įvykdę žaidėjai gautų kažkokius apdovanojimus ir kurias eitų daryti tik kartą į dieną, tačiau pati misija turėtų trukti bent kelias valandas ir t.t... Tačiau tikriausiai labiausiai padėtų nedidelė ekonominė žaidimo korekcija, šiuo metu visų parduodamų mieste pirkliams daiktų kainos yra niekingai mažos, o tada žaidėjai radę bet kokį, kad ir ne itin gerą daiktą jį deda į aukcioną, kad gauti bent keliais tūkstančiais daugiau aukso nei parduodant pirkliams. Jeigu daiktų pardavimo pirkliams kaina siektų tūkstančius, nelabai apsimokėtų tokius daiktus dėti į aukcioną ir automatiškai mažėtų pasiūla, tokie daiktai turėtų turėti kainas nuo 5000 iki pvz. 20000 jeigu tai labai geras daiktas. Tiesa tokiu atveju reikėtų didinti remonto ir gydymosi buteliukų kainas, tada dalis žaidimo aukso būtų išimama perkant juos ir taisantis šarvus. Vienintelis neigiamas tokios korekcijos dalykas būtų šioks toks žaidimo aukso nuvertėjimas, tada keli šimtai tūkstančių taptų maži pinigai, tačiau išleidus Diablo III šis žaidimas turėjo klaidų, kurias panaudodami blogiečiai užsidirbo nemažai pinigų, o tokia korekcija jų kapitalui suduotų smugį, kas ir tik į gerą!

Tyrael

 

Panašūs straipsniai

Battleforge

Battleforge - Fire DragonBattleforge, tai 2009 metais sukurtas EA Phenomic kurinys, kuris platinamas Electronic Arts kompanijos. Šis žaidimas yra internetinė realaus laiko strategija, veikianti kortų principu, (online card-based real-time strategy (RTS)). Šį žaidimą galima žaisti pilnai nemokamai. Šiame žaidime visi jūsų kuriami objektai, armija, statiniai ir įvairūs burtai yra statomi, gaminami ar naudojami - naudojant jūsų turimas kortas. Panaudojus bet kokią kortą ji niekur nedingsta, o po kurio laiko ją galima ir vėl naudoti, nors tai labai priklauso nuo pačios kortos, pvz. yra kortų su kuriomis sukuriami herojai, herojų kortos yra labai retos ir herojai paprastai būna labai stiprūs ar turintys kitų ypatingų savybių, kartais atstojantys net nedidelę armiją (One man army), kurių dėka galima pakeisti viso mūšio eigą savo naudai. Tačiau jeigu jūs jau sukūrę herojų, tai kol jis gyvas dar vieno sukurti neis.

Guild Wars

Guild Wars PropheciesGuild Wars, tai vienas iš labai unikalių ir nestandartinių MMORPG žaidimų. Šis žaidimas, daugelyje sričių, nukrypo nuo tradicinių MMORPG normų, pvz. sukuriant izoliuotas nuo kitų žaidėjų žaidimo vietoves (instances) ar tuo, kad jis labiau orientuotas į PvP (Player vs Player – žaidėjas prieš žaidėją). Jis buvo pardavinėjamas kaip konkurencinių vaidmenų žaidimas (CORPG - competitive online role-playing game).

Šį kompiuterinį žaidimą sukūrė ArenaNet, o platina garsusis NCsoft. Kad ir šiame žaidime dominuoja PvP siužetas, bet jis puikiai tinka ir kitiems žaidėjams, kuriems patinka tiesiog RPG ir PVE.

PvP, šiame žaidime, gali vykti tik su abipusiu, abiejų žaidėjų sutikimu ir čia niekada niekas jūsų neužpuls netikėtai, pvz. kada kovoti su kitais žaidėjais neturite noro ar nuotaikos. Šis žaidimas tiesiog skaidosi į dvi skirtingas dalis tai RPG ir PvP.

RPG

Susikūrus RPG herojų, pakliūsite į neregėtai gražų fantazijos, mistikos ir magijos pasaulį, kur teks įveikti didžiules armijas įvairiausių monstrų ir kitų priešų ir kur su laiku išmoksite įveikti ir įvaldysite šimtus įvairiausių burtų ir kitų įgūdžių (skills) ir t.t...

 

Šioje dalyje, kaip ir PvP dalyje galėsite susitikti su kitais žaidėjais tik miestuose, kur negalima iš viso naudoti jokių kovinių įgūdžių. O išėjus iš miesto ribų, liksite vienas su savo grupe (party), kur jums niekas išskyrus monstrus netrukdys. Tačiau, prieš išeidami iš miesto, į savo grupę (party) galėsite pasikviesti ir kitus žaidėjus, kurie vėliau kovos jūsų pusėje.

Dešimt patarimų nuo Šaolin vienuolio, kaip išlikti amžinai jaunu

Šaolin vienuolynasDaugelis žmonių teigia, kad sveikata yra pats brangiausias mūsų turtas. Tačiau ar daugelis iš mūsų gyvena pagal šią taisyklę? Vertėtų tai pradėti daryti nuo šiandien.

Tai vieno Šaolin (Shaolin) vienuolio, kovos menų meistro, patarimai, kaip išlikti sveikam ir jaunam kuo ilgiau:

Jet Li Biografija

Jet Li meninėje juostoje "Hero"

Jet Li, tai viena ryškesnių veiksmo filmų žvaigždžių, vaidinančių veiksmo filmuose, kuriuose yra vaizduojama didelė gausa aukšto meistriškumo kovos menų elementų.

Pats Jet Li yra ne vien aktorius, bet ir rytų kovos menų meistras. Jo pačio kovos menų technika yra itin kokybiška ir sukelia susižavėjimą ne vien ekspertams, bet ir paprastiems žmonėms. Kovos scenos, kuriose dalyvauja šis meistras visada prikausto milijonus žmonių prie ekranų.  

Imbiero auginimas namuose

Imbiero auginimasImbierui nereikia daug saulės spindulių ir net sugalvojus panaudoti dalį jo šaknies, likusioji jos dalis galės augti ir toliau. Dėl to, šis augalas puikiai tinka būti auginamas namie. Be to, nereikia pamiršti jo gero skonio, kas papildomai motyvuoja jį auginti namie. Imbiero šaknys paprastai yra naudojamos gaminant arbatą, žolelių užpilus ar maisto gamyboje.

(C) 2007-2016 www.zulus.lt

Hey.lt