Diablo 3 Herojai

Naujame Diablo III žaidime yra penkios herojų klasės, tai: Barbaras (Barbarian), Burtininkas (wizard), Demonų Medžiotojas (Demon Hunter), Vienuolis (Monk) ir Raganius Daktaras (Witch Doctor). Iš seno gero Diablo II paveldėtos tik dvi klasės.

Diablo III klasės

Diablo III žaidime, kiekvienos RPG klasės herojai gali būti bet kurios lyties. Dėl to burtininkė (sorceres) buvo pavadinta pavadinimu "Wizard", kas anglų kalboje tinka tiek moteriškai, tiek ir vyriškai giminei. Iš senų Diablo II herojų liko tik barbaras ir burtininkas. Žemiau išvardintos ir aprašytos visos Diablo III herojų klasės:

Barbaras (Barbarian)

Barbarian

Barbaras gan mažai pasikeitė, kaip ir Diablo II taip ir šiame žaidime barbaras kovoja artimoje kovoje (melee), kaip ir antroje žaidimo dalyje gali naudoti sukimosi ratu ataką (Whirlwind), taip pat ir greitają ataką (Frenzy), be to barbaras turi kelis įgūdžius (skills), kurie susiją su aukso ir daiktų paieška (Gold Find, Magic Find), kelias mėtomas atakas, galimybę šokinėti ir keletą kovinių komandų, kurias rėkaudamas gali pagerinti savos komandos arba savo šansus išgyventi. Tiesa kaip ir visiems Diablo III herojams papildomai duoti ir super įgūdžiai, pvz. barbaras gali išsikviesti sau į pagalbą legendinius, senuosius brolius Talic, Korlic ir Madawc, kurie yra gerai žinomi Diablo II žaidėjams arba laikinai priimti Berserkerio būseną, kada jo visos savybės (stats) būna žymiai geresnės: didesnė žala, greitesnis atakos ir bėgimo greitis, taip pat barbaras gali išlieti priešui po kojų ugnikalnio lavą, kas labai efektyvu prieš mažai judančius priešus, pvz. tokius kaip įvairūs žaidimo bosai;

Burtininkas (Wizard)

Wizard

Burtininkas taip pat labai panašus į Diablo II sorceres. Kaip ir kiekvienas save gerbiantis Blizzard žaidimų burtininkas, Diablo III burtininkas gali naudoti klasikinį Blizzard įgūdį (skill), kurio dėka leidžiami ledo gabalai ant vietovės ir kenkiama dideliam kiekiui priešų, kurie stovi toje vietovėje, tiesa skirtingai nei Diablo II šis įgūdis nebus esminiu žalos darymo įgūdžiu nes šiame žaidime šio įgūdžio žala yra gan nedidelė, tačiau tai puiki priemonė sulėtinti priešų ataką ir judėjimo greitį. Be šalčio burtų burtininkas gali specializuotis ugnies, žaibų ir arcane burtuose. Ugnies pagalba burtininkas galės paleisti ant priešu meteoritų krušą, žaibų burtų pagalba laikinai paralyžuoti priešus, na ir arcane burtų pagalba daryti reikšmingą žalą. Šiame žaidime priešingai nei Diablo II labai reikšmingas įgūdis yra "Hydra", galima sukurti Hydrą, o pačiam pabėgti iš pavojaus zonos ar tuo metu išvenginėti pvz. boso daromos žalos, o į tą laiką hydra darys priešui žalą, taip pat kadangi Diablo III yra galimybė įsigyti ginklą kuris duoda gyvybę herojui darant žalą, hydros atakos puikiai gydys, dėl didžiausio galimo DPS tarp burtininkų labai populiari "Venom hydra", kurios žala daroma nuodais (poison). Be šių įgūdžių burtininkas turi ir gynybinius įgūdžius, kurių dėka gali absorbuoti tam tikra žalos kiekį negaudamas jokios žalos pats ar užšaldyti laikinai arti jo stovinčius priešus ir t.t... Be viso to burtininkas turi įgūdį kurio pagalba gali daryti žalą iš tolimų atstumų, tai įgūdis kuris vadinasi "Seeker", tiksliau vieno iš įgūdžių paskutinė runa, šio įgūdžio pagalba paleidžiamos magiškos strėlės, kurios sekioja priešą.  

Demonų Medžiotoja (Demon Hunter)

Demon Hunter

Demonų medžiotojas iš esmės yra Diablo II amazonės ir žudikės (assasin) mišinys, iš amazonės demonų medžiotojas paveldėjo galingas, didelę žalą darančias savybes, o iš žudikės judrumą ir dalį spąstų įgūdžių. Demonų medžiotojų pagrindiniai ginklai yra vienos arba dviejų rankų arbaletai (skiriasi atakų greičiai) ir lankai. Demonų medžiotojas tarp Diablo III žaidėjų dažnai yra laikomas pačiu smagiausiu žaisti herojumi, dėl žudikiško judrumo galinčiu išvengti beveik bet kokių pavojų ir dėl stulbinančiai didelio žalos darymo potencialo įveikti bet kokį priešininką. Kaip jau supratote pagrindinės demonų medžiotojo atakos yra daromos per atstumą, tačiau be jų ši klasė turi ir spąstų įgūdžius, kurių pagalba herojus gali tiek daryti priešams žalą, tiek juos laikinai sustabdyti ar pristabdyti, o atakos per atstumą įgūdžių pagalba ši klasė gali daryti intensyvią ir ženklią žalą tiek pavieniams priešams tiek ir priešų grupuotėms. Taip pat demonų medžiotojas turi įdomų įvairių žvaigždžių (suriken) mėtymo įgūdį, kurio pagalba labai patogu valyti didelius nestiprių priešų pulkus, na ir panašiai kaip burtininkas gali sukurti hydras, demonų medžiotojas gali statyti automatiškai šaudančius įrenginius, kurie šiek tiek palengvina gyvenimą. Be viso to demonų medžiotojas turi ir super įgūdžių, pvz. paleisti didelių paukščių būrį ant priešų, kurie daro priešams žalą ir juos atstumia tolyn nuo demonų medžiotojo, ar atlikti masyvų galinga šūvį į visus priekyje stovinčius priešus, tiesa tokios savybės arba stipriai sekina demonų medžiotoją arba naudoja daug jo energijos, dėl to labai dažnai šių įgūdžių naudoti neina. Pats aš asmeniškai žaisdamas su demonų medžiotoju labai pamėgau "Evassive fire" įgūdį su "Cover fire" runa, šio įgūdžio (skill) pagalba demonų medžiotojas daro praktiškai nešvaistydamas energijos gan didelę žalą visiems priekyje stovintiems priešams (nuo tiesios ugnies linijos po 45 laipsnius į šonus), taip pat šis įgūdis žeidžia priešus per kliūtis ir įvairias sienas ar duris, kas labai veiksminga jeigu priešai yra itin pavojingi, galima praktiškai neatidarius kažkokio labirinto durų su šiuo įgūdžiu išvalyti kas už jų stovi, labai efektyvus įgūdis, nors tiesa ne daugelis tai žino!

Vienuolis (Monk)

Monk

Vienuolis greičiausiai į šį žaidimą atkeliavo iš Diablo Hellfire ir užima garbią vietą tarp artimos kovos (melee) herojų. Ši klasė yra Diablo II paladino ir žudikės (assasin) mišinys, iš paladino vienuoliui atiteko gydymo ir aurų įgūdžiai iš žudikės - jos ginkluotė, įvairūs katarai (katar, claws ir t.t...). Vienuolis yra labai atsparus dideliems kiekiams žalos ir taip pat gali gydyti kitus žaidėjus, tiesa vienuolio daroma žala nėra itin didelė, tačiau labai dažnai sutiksite žaidime situaciją kada visi žus, o vienuolis dar ir toliau gyvens. Vienuolis turi gal net per daug atakos įgūdžių (skills), kurių didelė dalis yra praktiškai nenaudingi (ypač įgūdžiai, kurie naudoja dvasią "Spirit"), nes pagrinde žaidėjai, kaip pagrindinį atakos įgūdį naudoja arba "Fists Of Thunder" su "Thunderclap" runa, kurie išmokstami pačioje pradžioje (dėl galimybės visada būti greta priešo, runos dėka žaidėjas visada teleportuojasi greta priešo, dėl to priešui nuo vienuolio praktiškai nepavyksta pabėgti, taip pat šis įgūdis greičiausiai generuoja vienuolio energiją (spirit), kas yra labai svarbu dėl išgyvenimo), o kiti žaidėjai naudoja "Deadly Rearch" įgūdį su paskutine runa, kurio dėka tam tikrą laiko periodą visa vienuolio daroma žala padidėja 18%! Dar kiti žaidėjai kombinuoja šiuos abu atakos įgūdžius, panaudojus kelis kartus Deadly Rearch naudoja toliau Fists Of Thunder. Be šių esminių atakos įgūdžių vienuoliai turi įgūdį "Serenity", kuris yra vienas iš svarbiausių išgyvenimo kovoje įgūdžių, Serenity dėka vienuolis gali 4 sekundes būti visiškai nepažeidžiamu! Taip pat vienuoliai panašiai kaip Diablo II paladinai turi auras, tik čia jos vadinamos mantromis (Mantra), tiesa šių mantrų nėra labai daug, viso tik 4: gydymo mantra (galutinė runa labai efektyvi ir rekomenduojama), Dodge mantra (padidina tikimybę išvengti smūgio), žalos mantra (conviction - tiesiog didina daromą žalą) ir žalos atmušimo (retribution - labiau priminų paladino Thorns) mantra. Be šių įgūdžių vienuolis gali susikurti sau pagalbininką (ally), kuris vaikščios ir kovos su juo kartu, šis pagalbininkas yra neblogas masalas (decoy), praverčiantis sunkiose situacijose, pvz. kovojant su bosu žūsta visa komanda, tada kad bosas nepultų vienuolio ir vienuolis galėtų prikelti iš numirusiūjų (ressurect) savo komandą šis pagalbininkas kaip masalas bus nepakeičiamas!

Raganius Daktaras (Witch Doctor)

Witch Doctor

Raganius daktaras paveldėjo iš Diablo II kaikurias nekromanto (Necromancer) savybes. Šis raganius gali sukurti sau armiją pagalbininkų, nors tiesa ne tiek daug kiek jų galėdavo turėti Diablo II nekromantas. Raganiui šiame žaidime retai teks tinginiauti, kaip tai galėdavo daryti nekromantas Diablo II žaidime. Tiesa raganius daktaras turi labai didelį žalos darymo potencialą, nes jis disponuoja "Soul Harvest" įgūdžiu (skill), kurio pagalba nusiurbus iki penkių priešų, už kiekvieną iš jų gaus intelekto (intelligence) padidėjima, o raganiaus daktaro atveju intelektas didina visų jo burtų žalą! Jeigu burtininkas (wizard) labiau tinka naikinti bosus tai raganius daktaras labiau tinka naikinti paprastų monstrų armijas, nes jis disponuoja tokiais įgūdžiais kaip "Zombie Bears" (zombiai meškinai), kurių kaimenę paleidęs gali tikraja žodžio prasme "nušluoti" krūvą priešų! Tiesa kad ir pas raganių daktarą yra daug atakos įgūdžių, tikrai gerų yra vos keletas, pvz. "Plague Toads" + "Explossive Toads", "Poison Dats", "Haunt" + "Consuming Spirit" (naudojant su protu, šis įgūdis priešams daro gyvybės degeneraciją, o raganius daktaras iš to gauna gyvybę). Be atakos įgūdžių raganius daktaras dar turi išgyvenimo įgūdžius, vienas efektyviausių tokių igūdžių yra "Spirit Walk", kurio dėka jis iškeliauja trumpam laikui į dvasių pasaulį ir gali tuo metu judėti greitai, taip galėdamas visiškai pasišalinti iš keblios situacijos.

Panašūs straipsniai

Diablo 3

Ne taip senai į pasaulį išėjo naujas Dungeon Crawl žanro kompiuterinis žaidimas Diablo III. Šis žaidimas yra senos, geros Diablo istorijos pratesimas, kurioje gerosios jėgos kovoja prieš blogasias jėgas. Naujasis Diablo III buvo kurtas ištisus 12 metų! Nuo 2000 metų Diablo III pradėjo kurti Blizzard North padalinys, kuris buvo kūręs jau klasika tapusį Diablo 2, tačiau 2005 metais šis padalinys deja buvo uždarytas ir priežastimi to tapo atseit nepakankama, Vivendi Universal lūkeščių netenkinanti kuriamo Diablo III žaidimo kokybė, Vivendi Universal yra Activision Blizzard savininkai.

Diablo III

Guild Wars

Guild Wars PropheciesGuild Wars, tai vienas iš labai unikalių ir nestandartinių MMORPG žaidimų. Šis žaidimas, daugelyje sričių, nukrypo nuo tradicinių MMORPG normų, pvz. sukuriant izoliuotas nuo kitų žaidėjų žaidimo vietoves (instances) ar tuo, kad jis labiau orientuotas į PvP (Player vs Player – žaidėjas prieš žaidėją). Jis buvo pardavinėjamas kaip konkurencinių vaidmenų žaidimas (CORPG - competitive online role-playing game).

Šį kompiuterinį žaidimą sukūrė ArenaNet, o platina garsusis NCsoft. Kad ir šiame žaidime dominuoja PvP siužetas, bet jis puikiai tinka ir kitiems žaidėjams, kuriems patinka tiesiog RPG ir PVE.

PvP, šiame žaidime, gali vykti tik su abipusiu, abiejų žaidėjų sutikimu ir čia niekada niekas jūsų neužpuls netikėtai, pvz. kada kovoti su kitais žaidėjais neturite noro ar nuotaikos. Šis žaidimas tiesiog skaidosi į dvi skirtingas dalis tai RPG ir PvP.

RPG

Susikūrus RPG herojų, pakliūsite į neregėtai gražų fantazijos, mistikos ir magijos pasaulį, kur teks įveikti didžiules armijas įvairiausių monstrų ir kitų priešų ir kur su laiku išmoksite įveikti ir įvaldysite šimtus įvairiausių burtų ir kitų įgūdžių (skills) ir t.t...

 

Šioje dalyje, kaip ir PvP dalyje galėsite susitikti su kitais žaidėjais tik miestuose, kur negalima iš viso naudoti jokių kovinių įgūdžių. O išėjus iš miesto ribų, liksite vienas su savo grupe (party), kur jums niekas išskyrus monstrus netrukdys. Tačiau, prieš išeidami iš miesto, į savo grupę (party) galėsite pasikviesti ir kitus žaidėjus, kurie vėliau kovos jūsų pusėje.

Battleforge

Battleforge - Fire DragonBattleforge, tai 2009 metais sukurtas EA Phenomic kurinys, kuris platinamas Electronic Arts kompanijos. Šis žaidimas yra internetinė realaus laiko strategija, veikianti kortų principu, (online card-based real-time strategy (RTS)). Šį žaidimą galima žaisti pilnai nemokamai. Šiame žaidime visi jūsų kuriami objektai, armija, statiniai ir įvairūs burtai yra statomi, gaminami ar naudojami - naudojant jūsų turimas kortas. Panaudojus bet kokią kortą ji niekur nedingsta, o po kurio laiko ją galima ir vėl naudoti, nors tai labai priklauso nuo pačios kortos, pvz. yra kortų su kuriomis sukuriami herojai, herojų kortos yra labai retos ir herojai paprastai būna labai stiprūs ar turintys kitų ypatingų savybių, kartais atstojantys net nedidelę armiją (One man army), kurių dėka galima pakeisti viso mūšio eigą savo naudai. Tačiau jeigu jūs jau sukūrę herojų, tai kol jis gyvas dar vieno sukurti neis.

Kodėl moterys dažnai renkasi pašlemėkus

Graži moterisDažnai girdžiu temą, kad štai garsi dainininkė, verslininkė ir pan. pasirinko kaip savo gyvenimo draugą kažkokį banditą, plėšiką, mafijozą ar kitą padugnę.

Retkarčiais tai įvyksta net jiems sėdint kalėjimuose... Kai kuriems žmonėms tai kelia nuostabą, kad tokios įžymios, galbūt protingos ir turtingos moterys vietoj normalaus ir ramaus gyvenimo pasirenka tokias kančias ir tokį kryžių. Daugeliui tai neįkandama mįslė.

O esmė tame, kad žmogus nesijaustų laimingas, jeigu viskas būtų vien gerai. Žmogui yra reikalingi iššūkiai, priešai kliūtys ir problemos – kurias įveikęs jis pasijustų euforiją.

Jeigu viskas padėta ant lėkštės, tai kurį laiką tenkins, bet ne ilgai... Gan greitai atsibos ir žmogus pradės ieškoti nuotykių pats... Tai patvirtina ir tai, kad šios kategorijos moterys dažnai yra save realizavusios, išgarsėję, praturtėję, kas reiškiasi, kad jos avantiūristės ir savo gyvenime patyrė ne vieną ir ne du išbandymus. Greičiausiai turėjo ir krūvas priešų, konkurentų, visokiausių problemų ir t.t...

Dešimt patarimų nuo Šaolin vienuolio, kaip išlikti amžinai jaunu

Šaolin vienuolynasDaugelis žmonių teigia, kad sveikata yra pats brangiausias mūsų turtas. Tačiau ar daugelis iš mūsų gyvena pagal šią taisyklę? Vertėtų tai pradėti daryti nuo šiandien.

Tai vieno Šaolin (Shaolin) vienuolio, kovos menų meistro, patarimai, kaip išlikti sveikam ir jaunam kuo ilgiau:

(C) 2007-2016 www.zulus.lt

Hey.lt